تکمیل اطلاعات و توضیحات سفارش کار بصورت دقیق، توجه کنید که اطلاعات خواسته شده و توضیحات بصورت دقیق وارد شوند (امکان سنجی انجام سفارش و برآورد هزینه و زمان بر اساس اطلاعات وارد شده انجام میگردد).
پس از ثبت، سفارش شما توسط مختصصان و محققان الکترو پاسارگاد سیستم بررسی شده و نتیجه بررسی از طریق ایمیل و پنل کاربری شما در سایت اطلاع رسانی میگردد.
شما میتوانید با مراجعه به صفحه
سفارش کارها
لیست سفارش کارها را مشاهده کرده و از جزئیات و نتیجه بررسی مطلع شده و درخواست ها و سایر توضیحات را نیز ارسال کنید.
پس از تایید شما و پرداخت مبلغ پیش پرداخت مشخص شده روند اجرای سفارش آغاز میگردد.
تمامی درخواست ها و توضیحات و ارسال فایل و ... از طیق صفحه مربوط به سفارش کار در پنل کاربری شما انحام میگردد.